Sportsefterskolen Sjælsølund søger en dansk- og engelsklærer på fuld tid.

Sportsefterskolen Sjælsølund ligger natursmukt lige uden for Hørsholm 20 km. nord for København. Skolen har plads til 175 elever og er eftertragtet blandt andet på grund af den seriøse sportslige profil, en stærk boglig profil og ikke mindst et godt socialt sammenhold.

Vi tilbyder linjeundervisning i fodbold, ski, adventure, badminton, og dans.

Vi søger en lærer som brænder for undervisning og som har lyst til efterskolelivet.

Vi forventer

At du er læreruddannet gerne med linjefag i et eller flere af fagene: dansk, engelsk.

At du har erfaring med eller som nyuddannet er indstillet på at føre eleverne op til de relevante prøver på folkeskoleniveau.

At du er indstillet på at være kontaktlærer.

At du er indstillet på at deltage i eventuelle udenlandsrejser.

Det er vigtigt at du er indstillet på at tage del i alle dele af efterskolelivet som bl.a. tilsyn og vagter i weekender og om aftenen.

Vi tilbyder at du

Bliver del af et dynamisk lærerteam som er ambitiøse både fagligt og relationelt.

Bliver en del af en attraktiv skole med gode faciliteter både ude: fodboldbane, tennis- og padelbane, trætopklatrebane og skibakke. Inde: nye klasselokaler, haller, fitness og en smuk spisesal.

Læs mere om skolen her: www.sjaelsoelund.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomst mellem LC og Finansministeriet.

Ansøgningsfrist: 31. maj kl. 12.00. Ansøgningen sendes pr. mail til efterskole@sjaelsoelund.dk. Hvis man ikke har hørt noget i forbindelse med sin ansøgning inden 3.juni, er det fordi man ikke er kommet i betragtning til stillingen. Ansættelsessamtaler afholdes 4. juni.

Ansættelsen er pr. 1. august 2024

Yderligere informationer kan fås hos forstander Jens H. Nissen 61 69 88 28 eller viceforstander Mads Holm-Hansen på 28 30 97 43

Nyheder fra vores skole

​Du kan altid følge med i hvad vi foretager os, se billeder, videoer og meget mere, du kan finde os på de fleste sociale platforme.

Find os her

instagram facebook youtube

​Nyheder fra efterskolen:

Følg vores sociale medier for at få et bedre indblik i hverdagen på S|E|S

Følg med på Facebook

Klar til at ansøge om optagelse?

Ansøg om en plads på Sportsefterskolen Sjælsølund online. Det er nemt og hurtigt at udfylde vores onli​ne ansøgningsskema.​

Find mere information ​

Mangler du noget du specifikt? Søg gerne her, ellers er du altid velkommen til at kontakte os.​

Sportsefterskolen Sjælsølund