Sportsefterskolen Sjælsølund søger pedel til 37 timer pr. uge

Sportsefterskolen Sjælsølund er en sportsefterskole med 170 elever, beliggende naturskønt lige udenfor Hørsholm 25 km. nord for København.

Vi søger en pedel der kan indgå i tæt samarbejde med det øvrige pedelteam samt med resten af skolens personale.

Din væsentligste opgave er at passe godt på skolen og sørge for at den fremstår pæn og ordentlig, og dermed give eleverne motivation til at passe godt på den.

Kvalifikationer

Du skal have gode håndværksmæssige kvalifikationer og gerne en håndværksuddannelse bag dig. Vi forventer at du kan træffe egne beslutninger og tage initiativ på egen hånd til fx at løse ikke veldefinerede opgaver. Du skal kunne planlægge og koordinere arbejdsopgaverne for hele pedelteamet.

Om dig

-​Du besidder håndværksmæssig kunnen/ uddannelse og kan løse meget varierede praktiske opgaver.

-​Du er serviceminded og imødekommende.

-​Du er ansvarsbevidst og har et godt overblik.

-​Du er i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret.

-​Du kan og vil varetage små og store opgaver.

Arbejdsopgaverne

​-​udføre vedligeholdelsesopgaver og reparationer på skolens bygninger og udeområder.

-​planlægge og udføre renoveringsprojekter og opgraderinger.

-​forefaldende arbejde, drift og vedligehold indenfor og udenfor.

-​faste opgaver såsom at sikre lovpligtigt brandtilsyn og tilse varme- og ventilation.

Vi lægger vægt på dine samlede kvalifikationer, både fagligt og menneskeligt.

Praktisk information

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden placeres normalt på hverdage i tidsrummet 8.00-16.00 og der vil få gange i løbet af året forventes aften/ weekendarbejde.

Løn efter overenskomst, erfaring og kvalifikationer.

Ansøgninger med bilag sendes til forstander Jens Tagholm Nissen på jens@sjaelsoelund.dk

Modtagelse af ansøgninger sker frem til 29. marts og samtaler foregår løbende til vi har fundet den rette.

Ansættelse pr. 1. maj eller snarest muligt derefter.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Jens Tagholm Nissen på jens@sjaelsoelund.dk eller 61 69 88 28

efterskolerne.dk/da/Aktuelt/Ledige_job/Sjaellandogbornholm/Sjaelsoelund060324

Nyheder fra vores skole

​Du kan altid følge med i hvad vi foretager os, se billeder, videoer og meget mere, du kan finde os på de fleste sociale platforme.

Find os her

instagram facebook youtube

​Nyheder fra efterskolen:

Følg vores sociale medier for at få et bedre indblik i hverdagen på S|E|S

Følg med på Facebook

Klar til at ansøge om optagelse?

Ansøg om en plads på Sportsefterskolen Sjælsølund online. Det er nemt og hurtigt at udfylde vores onli​ne ansøgningsskema.​

Find mere information ​

Mangler du noget du specifikt? Søg gerne her, ellers er du altid velkommen til at kontakte os.​

Sportsefterskolen Sjælsølund