Studieture

​I løbet af skoleåret tager vi på to rejser/studieture.

Linjetur

Den ene rejse er en linjetur, hvor den enkelte linje tager på en rejse hvor destination og indhold er rettet mod den linje man går på. Rejserne kan variere fra år til år, men her er eksempler på nogle linjeture i skoleåret 2017/18

• Fodbold: Schalke 04
  • Adventure: Sardinien
  • Ski: Østrig og Norge
  • Golf: Malaga
  • Badminton: Malaysia
  • Dans: London

​Skitur

Skolen har også en fælles tur for alle elever, hvor vi tager til Norge og står på ski. Vi er i mange år taget til Geilo - et område vi har gode erfaringer med, og hvor der er udfordringer til alle. Skituren ligger i marts.

​Se billeder og videoer fra vores skitur på vores officielle facebookside her »

Studietur

Der tilbydes hvert år en studietur til Berlin, som primært er forbeholdt tyskeleverne i 9. og 10. kl. Turen koster ca. 1500, er frivillig og med fuld egenbetaling.

​​

*Betaling for turene er udover den normale betaling for efterskoleopholdet, og bliver ca. kr. 4.900,- i alt.

Nyheder fra vores skole

​Du kan altid følge med i hvad vi foretager os, se billeder, videoer og meget mere, du kan finde os på de fleste sociale platforme.

Find os her

instagram facebook youtube

​Nyheder fra efterskolen:

Følg vores sociale medier for at få et bedre indblik i hverdagen på S|E|S

Følg med på Facebook

Klar til at ansøge om optagelse?

Ansøg om en plads på Sportsefterskolen Sjælsølund online. Det er nemt og hurtigt at udfylde vores onli​ne ansøgningsskema.​

Find mere information ​

Mangler du noget du specifikt? Søg gerne her, ellers er du altid velkommen til at kontakte os.​

Sportsefterskolen Sjælsølund